Stichting Ton Schulten

Ontwerp en realisatie: MC4DESIGN  |  Voorwaarden

Beleidsplan:

De stichting heeft een klein deel van de collectie welke ten toon wordt gesteld in het Museum Ton Schulten, gevestigd aan het Ton Schultenplein 1 te Ootmarsum, in eigendom. Dit deel van de collectie wordt om niet in bruikleen gegeven aan het museum, dat thans wordt geexploiteerd door Chez-Moi Ton Schulten Galerie International B.V., statutair gevestigd te Ootmarsum.

Daarnaast poogt de stichting om met ontvangen gelden uit schenkingen aandelen te verwerven in de vennootschap Chez-Moi Ton Schulten Galerie International B.V.

In deze vennootschap zijn ondergebracht het pand waarin het museum Ton Schulten is gevestigd alsmede (de rest van) de collectie.

Op deze wijze wordt gepoogd het Museum Ton Schulten in Ootmarsum ook na overlijden van Ton Schulten en zijn echtgenote Ank Schulten-Lammerink, in stand te houden.

Activiteiten:

Aangeschaft werden een klein deel van de collectie dat in bruikleen ten toon wordt gesteld in het Museum Ton Schulten.

Daarnaast zijn in het verleden uit schenkingen ontvangen gelden gebruikt voor de aankoop van aandelen in de vennootschap Chez-Moi Ton Schulten Galerie International B.V.

STICHTING